;)

Åkte in till lerum idag för att träffa Caroline! Och jaa jag hade rätt, hon hade mycket att berätta om.
Men som jag inte får avslöja för henne ;).
Jag hade lite att berätta jag med, men inte lika mycket som hon :D
Det blev en latte för min del och en chai för henne, den är inte god !! Smakar ju julgran haha.

Nu ligger Robin i soffan och titta på tv, Leha ligger i sin säng och sover och snarkar lite med ;)
Å lilla jag ligger på golvet mellan köket och vardagsrummet, Just har ju sagt att jag skulle ta bilder på huset och visa er det ska jag ! jag lovar, men då vill jag ha kommentarer så jag vet vad ni tycker ! ,;)
Nee nu ska killen ha datan lite så får jag glo på tv då.

Vi gick faktiskit en liten promend förut nere vid ån och det var super myisgt :) <3
Älskar min alldeles egna familj! <3


Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0