................

Gud vad tråkigt att vakna till dåligt väder, händer allt för ofta nu :/. Vill ha varmt och sol så man
kan bada och mysa, myser gör jag just nu med min underbara dotter <3
Hon har sovit i sin säng helt själv hela natten och vaknade vid halv 8 för hon var hungrig då
fick hon mat sen somnade hon om. Åhh vad stolt mamma jag är !! :) Första gången hon gjorde så
och det var jätte skönt för mig å Robin så vi kunde sova, eftersom han skall åka till jobbet vad sju.

Vet inte vad som händer idag, men det märker vi . När mamma slutar vid halv åtta - åtta kanske jag ska åka å övningsköra med henne wooho ;)...

Här kommer en godmorgon bild!



Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på er gumman. pappa

2010-08-19 @ 11:38:33
Postat av: Malin

Tack Pappa :)

2010-08-19 @ 21:10:46
URL: http://peshiikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0