Hos mamma och pappa

Är hos mamma och pappa med Robin och Leha, men hon ligger och sover så sött i sin vagn :)
Vi sitter och tjatar om allt, haha

Mamma berättade att hon hade läst en bok där en man hade dött när han hade haft analsex med en kvinna som hade strappon som kanske var förlång, då hade hon tatt i för hårt så att tunntarmen låtsnade och hela hans anal blev spräckt! haha att jag inte höll på att dö av skratt när jag hörde det ;)
Dom hade tydligt haft latex kläder på sig med hål överallt, hur låter inte det igentligen? Haha jaja Man får väl lov att vara som man är när man inte blev som man skulle!


Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu undrar jag bara, vad läser Marie för böcker egentligen ;D haha har hon kvar den :$ hahaha ;D PUSSSS <3

2010-08-03 @ 00:04:39
URL: http://jcaroline.webblogg.se/
Postat av: Mia

Det är kriminalromaner jag läser, Carro:) av Stuart MacBride...

2010-08-03 @ 00:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0