LerumsTidning

Hejsan allihopa! Nu ska jag börja blogga ordentligt igen, bara om ni läser ;)

Idag har jag vart i lerum med Carolie och Leha, tatt en fika och snackat som bara den!
Behövdes verkligen, har inte träffat henne ensam på jätte länge sedan vi var ensamma.
Jag älskar verkligen att snacka med henne om himmel å jord blommar å bin , jag ni förstår ;) hehe
Leha trvis jätte bra i sin sittvagn för då kan hon titta på allt som finns :)¨
Just det gissa vem som var hos mina föräldrar idag ? Jo LERUMSTIDNING dom intervjua pappa om
att han gått med bruten fot i 2 år och läkarna märkte ingenting!!! Hur sjukt som helst,
ja ni kan ju själva läsa om det på Lerumstidning.se eller i tidningen som kommer på Torsdag , tror det kommer ut ialla fall :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0