Neej :(

Vaknade idag klockan 06.00 med 38.9 i feber :(
Gud vad jag hatar sånt! När man har  orkar ialla fall inte jag göra någonting förutom att sova :)
Så har ju Robin åkt iväg för att jobba. då blir det  mycket jobbigare har ju en dötter att ta hand om, så jag
ringde faktiskt min mamma och fråga om hon ville vara jätte snäll att ta Leha en stund så jag kunde
fortsätta att sova,så jag har sovit fram till nu och ska nog lägga mig snart igen.
Usch jag svettas och fryser på samma gång :(. Buuhuu!!
Nee nu blir det sängen det kanske kommer bli dålig uppdate men jag mår inte bra så ni får klara er :)..


Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne Blix

Så är det, och så blir det många av. Värst är när vinterkräksjukan sätter in.

Men det är helt otroligt va man kan klara av när man vet att ens barn behöver än, feber eller ej... och pengarna behöver man ju tyvärr...



Kram på dig, och hoppas du kryar på dig snart.

Marianne

2010-08-03 @ 19:18:39
URL: http://blixfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0