Storfiskaren Robin

Var nere i Aspen igår vid 20.00 och fisakde, som vissa kanske vet är Aspen den mest döda sjön någonsin!!
Vi hann vara där nere i 10 min så hade Robin fått en Abbore och två kast senare fick han upp en gädda!!:O
Alla blev helt förvånade och trodde han skojade när han sa att han hade fått napp, jag blev hur glad som
helst :) Min Älskling är bääst <3
Ann-sofie fick ta död på fiskarna ingen annan vågade, och nä vi kom upp igen så gjorde dom iordning fisken
och senare käkade vi dom ;)

Robin börjar skolan imorgon och det kommer bli tråkigt för mig :( Sen börjar Caroline med så då kan man inte
träffa henne mer på dagarn som vi gjorde innan.



Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne Blix

Det är det vi kallar vardag Malin :-)

Det är nu du får leta reda på dom öppna förskolorna, kyrkis o så, så du kan träffa andra mammor med barn. Leha får nya kompisar och även du kanske ;-)



Kram

2010-08-22 @ 13:57:42
URL: http://blixfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0