Besöket har gått

Nu har besöket från stockholm gått, det var riktigt kul att träffa alla igen :)
Vad stora alla barnen har blivit! Kommer ihåg när jag och robin passade lilla John när jag var gravid.
Vi plus John, Eddy och Gloria gick ner till Stenkullens skola för att titta på "lekplatsen" nästan en sådan ialla fall.
Jajja ,  det blev grillat till maten och cola drack jag ;) Mums !! hihi.

Just det jag Robin å Leha gick ut för att plocka svamp och vi hittade faktiskt några som vi ska frysa in , men
först ska vi rensa dom, inte roligt :(.

När vi hade vart ute gick vi upp till morfar och Anette å tog en fika :)
OCH GISSA VAD JAG/LEHA FICK ? ;D
Ett par jätte gulliga "lapptofflor" ( sametofflor) blev jätte jätte glad, fick nästan en tår i ögat !
Tack så jätte mycket!!! <3
kan lägga in en bild senare har inte kabeln med mig upp till mina föräldrar :)

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

?

2010-07-23 @ 22:33:03
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0