Liseberg!!

Efter fikat med Patrik åkte jag, Robin, Alex till Liseberg :) Carro var redan där inne med Kim och hans lille bror Tom. Jätte trevligt var dom :)
Vi åkte inte så jätte många grejer men vi hade kul ändå. Vi spelade hellre , tycker bättre om det ! :)
Men vi vann ingenting "( Eller jo Robin vann en LITEN hästnyckelring , sött  va? ;)
Och vi käkade på burgerking, gott men inte nyttigt :/ (a)

Vi åkte hem vid halv tio för Alex mamma var så snäll och körde hem oss . Jätte snällt!!
Nu sitter jag hemma hos mamma å pappa och ska snart gå ner tror jag, är lite små hungrig så
vi kanske ska göra varmamackor det är gott och mysigt att sitta där i köket med tända ljus med sin kille
och mysa samtidigt som man äter, kanske ska göra det då? Jaa det tror jag :)



Ser det inte gott ut? Det tycker jag !! :D
Super sugen nu på det, haha ska nog gå snart :)

Kanske skriver senare :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0