Myspys i sängen


Ligger fortfarnade i sängen och myser med leha, hon ligger brevid mig å "pratar" så glatt , helt underbart ! :)
Hon blir bara större och större hela tiden , och börjar med nya saker som att blåsabubblor med sitt saliv, titta på sina fötter , man har även hört ett litet skratt. Å jag smälter !:D
Jag och Robin är stolta föräldrar ! <3

Just det igår så blev det en extra fin sallad med bakadpotatis och fisk :), det överraskade jag Robin med skulle kanske igentligen göra det idag för det är våran 16 månaders dag men ville göra det igår ! :) Nöjd blev han ialla fall.

Snart kommer Caroline då ska vi prata dricka kaffe och käka melon, mumsigt!

Mysiga pussar med Pappa , ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0