Ny Mobil !

Jag har fått en ny mobil av min underbara Pappa !
Fan vad glad jag blev, fast synd att jag inte kunde använda mitt gammla comviqkort utan jag har 3 nu :)
Men har även comviq kvar, :)

Har grillat idag med Robin, Leha, Carro, Adam och Thea jätte mysigt . 2 olika sorters kött, korv med börd och potatissallad MUMS!!
Nu sitter vi uppe hos våra föräldrar och har det trevligt. Leha är hos pappa och Thea ligger och soverså sött. :)
Haft en jätte trevlig dag alla har vart perfekt ! :)
Har tillochmed badat idag ( årets första dopp) jag vet att det är lite sent men vadfan har gjort det iallafall ;)

Ska vara lite social mot dom nu, Vi hörs



Här är min tredje älskling! <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0