Pappas födelsedag!



Idag fyller min lilla pappa år :)


Var och köpte present till han igår med mamma köpte 3 T-shirt :) Han blev jätte glad :D
Och idag åkte Jag , Carro och Leha in till lerum för att fixa ett grattis kort till han , det blev jätte fint! Vi gjorde det inne på Ahlséns fotobutik och det kostade inte mycket heller! Ni borde verkligen gå dit och göra sånna kort (skit bra)

Efter vi hade vart i lerum och gjort det tog vi en liten fika och satt och snackade, Sedan kom Adam och Thea och dom satte sig vid oss å pratade
17.13 var det dags att ta bussen upp till mamma å pappa eftersom vi skulle gratta han . Farmor och Buffalo kom och hälsade på och käkade smörgåstårta och glass med oss, jätte trevligt:)
Fick även ett kuvert av dom eftersom dom inte kunde komma på min 18 årsdag, Jag fick 500 kr av dom TACK SÅ MYCKET!

Ska snart sätta på en film med min underbara älskling och mysa lite, har inte träffat han sen igårkväll har saknat han jätte mycket <3


Skriver mer imon !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0