Sommar Sommar?!

Alltså Sverige

När kommer det vädret alla vill ha? Eller är det bara jag som har gått miste om det super fina vädret som står i tidningarna varje dag?! Som tex igår då var ja å Caroline å lerum å fikade
sen var vi på väg till Aspen och då helt plötsligt började det regna, helt skumt! Det här är verkligen Sverige väder!
På sommaren vill vi ha fint väder och solen ska skina så vi kan vara vid sjön/havet och
bara njuta. Antingen med fika dricka å mys, eller grillning å en kall öl.
Men vart är det jätte fina vädret någonstans? Inte här ialla fall.
Jag älskar Sverige som bara den, men jag skulle vilja ha bättre väder och varmare sommrar.
Istället för att alla ska åka utomlands för där är det ju oftast varmt å skönt.
Men tänk på Sverige, om vädret hade varit bra hade alla stannat hemma då istället?
Jag längtar ialla fall till dom underbara dagarna där man kan vara vid stranden å bara njuta
och bada å bara vara.
Sol, molingt och till slut regn det är det här jag kallar Sverige!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack haha ;D Jo det skulle vi väl kunna göra ;D<3

2010-07-22 @ 12:27:19
URL: http://jcaroline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0