Fika med Caroline

Caroline kom hit vid halv 11 för att ta en fika. Det var bara gå upp och sätta på kaffe.
Leha låg i sött i våran säng och sov, men när vi gick ut och satte och var hon tvungen att komma med i vagnen.
Caroline hade med sig goda bullar som smakade mums !! :) Sedan hade "Tant" Caroline även köpt med sig saker till Leha efter som hon hade vart i Thailand, bilder kommer senare!:)

Pappa kom hit en snabbis och tog en kopp kaffe, + att han hade lämnat in min mobil som gick sönder igår. Så jävla typiskt! Men nu längtar jag efter den som fan, men får väl vänta ett tag till! "/

Ska gå in och fixa iordning mig och mata Leha sen ska vi åka iväg till lerum sen vidare till gråbo för att ta en fika med Evelina. Tjöta lite extra idag, men det är bara trevligt!

Kram Peshiikka!

Kommentarer
Postat av: Missdarlice

Nu syns ändå inte bilden däruppe :S Vafan va trött jag blir :P vi får pilla med det någon dag nu så vi får ordning på de igen :P haha

2010-04-26 @ 16:00:57
URL: http://missdarlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0