Längtar till Imorgon!

Skall nog gå och lägga mig nu.
För imorgon skall Caroline komma hit och ta en fika ute i solen, såg ju på nyheterna att det ska bli 17 grader imorgon! Helt underbart när fint väder kommer. Få lite färg mysigt.
Så på morgonen får man gå upp tidigt och sätta på kaffe och fixa fram så man kan sitta ute.
Och Leha ska få vara med ute men i vagnen hoppas hon sover då så man kan prata tjejsnack haha :)


Bild på mig och hunden Ronja !

Efter fikan men Caroline ville Evelina att jag skulle komma till Gråbo med Leha och ta en kaffe och
tjöta lite mer, får se hur länge Caroline stannar blir det inte försent så åker jag nog dit.
Vi får se imorgon hör av mig !

Kram Peshiikka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0