Träffat Evelina och mysigkväll med Robin

Kom hem vid sju ungefär från Gråbo efter träffa och kaffe med Evelina. Satt ute på ett kafé och snackade skit om allt och alla som vi brukar göra haha! ;) Tjejsnack ni vet.
Min mobil dog så jag inte kunde få tag på Robin så vi var tvugna att gå hem till henne så jag kunde låna laddaren. Evelina och hennes syster följde mig senare till bussen + jag köpte svarthårfärg som Robin har tjötat om.
När bussen kommer är det än jävla mongobuss sån där jätte stor med trappa upp, inte det bästa när man har barnvagn. Så Evelina hjälpte mig upp och jag smsade Robin att han fick komma dit och hjälpa mig av! :)
Det gick skit bra då.

Efteråt gick vi hem och han hade börjat med maten mums, det blir ugnsbakad falukorv, potatis och brockoli :D Love it !!
Nu sitter vid alla tre i soffan och myser , fast Leha spydde i soffan tack och lov hade vi filten där men det blir bara att tvätta den. Jaja så blir det när man har barn haha :)

Här är en bild på korven i ugnen, MUMS!


dsc00081


Kram Peshiikka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0