Allum med tjejerna !

Nu sitte jag här hemma med Tant caroline och lille sovande Leha, Vi har betsämt att vi ska åka en snabbis till Allum för jag måste köpa hårinpackning, och caroline ska bestämma vad Leha ska ha på sig tydligen :O haha .
Hoppas bara att vädret håller i sig så att det inte börjar att regna , gillar inte regn men gillar inte heller värmen :p .

Just det jag låg uppe hela natten och läste en halv bok , svin bra kunde verkligen inte gå å lägga mig så det slutade med att jag la mig 04.00 hehe :) Boken heter  Min bästa väns dotter som jag lånade av mamma för jätte längesen men inte orkat läsa hehe. :)
Kommer oxå att bättra på mitt bloggande nu , glömde lixom av att jag hade en blogg.")

Här är 2 bilder från förre gången vi var på Allum.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0