Gårdagen!

Vaknade gick upp med lilltjejen bestämmde att jag skulle träffa Evelina i lerum, snacka och ta en fika som vanligt :) Alltid lika trevligt.
Åkte dit med Leha vid 2 och träffade både Evelina och
Simon.
Satt och snackade med dom och tog en kaffe, efter gick jag in med alla och köpte en present till mor min , för att hon fyller år den 4maj :).
Efter fikan i lerum åkte jag och Evelina + Leha till gråbo för hennes mamma hade köpt present till Leha :) Hon fick en rosa söt overall och ett par rosa byxor Jätte fiint !! Tack Tack.
Sen åkte vi till stenkullen för vi skulle åka hem, Evelina och Simon sov över hos oss, Simon åkte ju hem tidigare på dagen och kom sedan hem till oss men då vara bara Robin hemma. Jag och Evelina, Leha och mamma åkte till min gamlafarmor så hon fick träffa sitt barn,barn,barn barn haha vad långt det blev nu :). Men så är det ialla fall.
Det var ialla fall trevligt igår,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0