Inte bra väder alls !

Sitter ute i nu i kalla tråkiga vädret! Känner inte för att sitta ute så jag får väl skylla mig själv :).

Gick upp idag ganska tidigt kunde inte sova längre hade en dotter som ville upp och vara med mammsen, efter en stund somnade hon igen. Vid halv 11 väckte jag henne och gav henne mat sedan klädde vi på oss :).
Vi skulle nämligen upp till momo å moffa tog en kopp kaffe där innan mamma skulle till jobbet. Synd.
Gick ner igen till huset med pappa och han hänge med upp, han skulle bara dricka ett glas vatten sen skulle han gå en promenad med Ronja ! :)

Jag har även rensat ogräs idag , FyFan säger jag bara !!
Äckliga kryp över allt, gjorde halva sedan blev det fär äckligt, det kom upp gula myrer och maskar + spindlar och jag hatar alla dom! Inte roligt men det behövdes rensa för att våra rabarber skulle synas haha.
Ska kanske senare träffa evelina och snacka lite, men vi får se om vädret håller för det. Det känns som om det kommer börja regna och det vill jag verkligen inte. "/

Har vart hos svärföräldrarna hela helgen för Ann-Sofie fyllde år så vi käkade gott och bara hade det trevligt:) Sedan fyllde Robins kusin Adam år , så vi åkte till kungälv för att fira han :) Han fyllde 15 år , så nu får han ha sex lagligt haha !

Måste bara tillägga att JAG hatar en speciell person som jag inte kommer att säga, men han är verkligen äcklig!!
Tycker synd om sig själv och har dåligt självfortroende men inte konstigt om du inte kan hålla din käft!!
Kommer aldrig prata med dig igen !

Gammal bild på mig när jag e sur.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0