Mammsen fyller år!

Idag fyller min mamma år hon fyller 39! Bara ett år kvar till 40 = TANT . haha .
Jag har sovit nästan hela dagen idag, jätte skönt! Sedan fick vi alla gå upp till mamma pappa och gabriel för att vi skulle käka kycklingsallad med dom och vi fick tårta! MUMS ;)
Jag älskar verkligen kycklingsallad. ")

Innan vi gick upp till dom klädde vi på Leha klänning för att hon skulle vara fin för sin mormor, hon blev super gullig:)
När jag gick upp idag skickade jag ett sms till mamma :
Grattis mamma,svärmor och mormor!
Hoppas du får en bra dag så ses vi senare. Kramar:)
Tänk att min mamma är allt det där , haha så roligt och hon är inte ens 40 !


Sööt Mamma ! :) Grattis på dig mamma, Älskar dig <3


Nee nu ska jag försöka spela Wii med mamma, om hon nu vill det. Det är så j*vlka kul, ha det bra :)



<3

Kommentarer
Postat av: Marie Petersson

Tack gumman för igår! Och ja, de e kul med Wii:)O Leha var så söt i sin klänning, vilken fin liten tjej ni har:)

2010-05-05 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0