Skrik från lillTjejen.

Sitter hemma nu och ska snart sova, tänkte mysa lite med killen innan jag lägger mig.
Käkade grillat hemma hos föräldrarna förut och det var hur gott som helst!
Jag käkade kroketter,fläskfilé,krov,sallad och sparris MUMS!
Det var riktigt mysigt att vara hemma hos dom, länge sedan vi var där uppe nu. Saknar allt min familj, :)

Försöker få Leha att somna i sin egna säng nu men nej det funkar verkligen inte hon bara skriker och skriker, typiskt! "(
Blir la att hon får sova mellan mig och Robin inatt, kanske bäst så lättare att amma henne då :).

Väntar på att Evelina ska få mina sms och ringa mig om hon nu känner för det, vill ju prata mer med henne nu!
Och om du ser det här nu ring mig så fort du kan gumman.

Här är en liten bild på våran söta dotter på sjukhuset dagen efter :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0