Solen skiner och jag är glad!

Nu sitter jag hos mina svärföräldrar eller bara min svärmor är här just nu och Leha, ska snart åka hem för Ann-Sofie skall åka och jobba i det här fina vädret inte kul!
Så det blir åka hem sätta på kaffe gå ut i solen med mina älskade
Robin <3
Älskar verkligen det här vädret nu börjar det bli roligt att vara ute. Fast igår hade det tydligen snöat i Alingsås och någon annanstans, helt sjuk i maj oxå :o ! Nej nu får det fan inte bli mer snö!!

MIN MOBIL HAR KOMMIT NU !!
Är skit glad, har verkligen saknat deen så j*vla mycket <3
Så de blir att gå upp till mamma och pappa och hämta min älskade telefon.
Då får man träffa dom igen oxå hihi :)


Måste sluta nu, skriver senare ikväll :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0