Underbart väder!

Har inte kunnat skriva på ett tag sorry måste skärpa mig haha!!



Idag har det vart ett helt underbart väder, har suttit ute med Leha och Robin och bara gottat mig! ;)
sedan kom Alex och vi tog en kaffe och efter var vi tvugna att åka och hämta tillägget hos Evelina glömde ju det i fredags, när vi hade vart hos simon.
Tvättade idag oxå och hängde ut det på torkning doftar super gott efter det.
Nu har vi kommit hem till min mor och far och väntar på att vi ska äta grillat, mums!
Just det jag har färgat håret svart och blev jätte nöjd + att jag har fått mer färg i ansiktet och mer fräknar tyvärr :(

Valborg blev ganska okej åkte först till lerum vi halv 9 för jag skulle vara hos tandläkaren och barnmorskan 15.00 så jag orkade inte åka hem , utan Evelina höll mig sällskap. Efter det åkte vi hem till oss så jag kunde byta om lite sen till Evlina snabbt, vi skulle åka till Simon i lerum och ha det trevligt. Men det blev inte en sån lång kväll.

Nu väntas det mat så måste sluta nu !

Puss Peshiikka <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hörru, fräknar är fint! :) Kram på dig!

2010-05-03 @ 10:16:46
URL: http://sofieshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0