2 November

Herregud vad tiden går fort snart är det ju Jul haha :)
Älskar verkligen julen det är så mysigt och jag ser
verkligen framimot att ta fram allt julpynt och börja pynta ;)
Men det är nog lite för tidigt för det tror jag (tyvärr )

Igår var vi hemma hos Robin föräldrar och så åkte vi till
Allum och tittade runt i affärer, Jag och Ann-sofie gick in
på glitter för hon skulle köpa något.
Hittade lite saker gjorde jag med och det som jag köpte gick
bara på 90 kr haha fan vad glad jag blev. Det visade sig
att allt på den hyllan kostade bara 25 kr , så nu har jag shoppat
tillräckligt denna månaden med tanke på Ullared !
Men det är underbart att Shoppa och så blir man så glad.

Det fynade jag för bara 90 kr och väskan kostade igentligen 299 :-  ;)

Snart blir det att damsuga hela huset sen ska jag fixa iordning mig
och så kommer mamma vid 16.00 för vi ska åka till bilskolan och prata
lite med dom :) Hörs senare!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Ja jag tänkte på något sådant^^ Men jag ska klä ut mig till Sandey i Grease där i slutet när hon blir lite rockig:D Kommer bli as bra!

2010-11-02 @ 22:24:49
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Det är kalas bra :)

bara trött =)



Händer i veckan ? =)

2010-11-02 @ 22:43:17
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Firar du halloween helgen som var, eller helgen som kommer nu? :)

2010-11-03 @ 12:21:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0