ingen fiska idag ....

Det blev ingen fisk idag hade sån huvudverk så jag visste
inte ens vad jag hette "( tyvärr..
Men imorgon hoppas jag att det blir bra och att jag kommer
orka göra det :) De kommer bli super gott.
Nu ska jag mysa lite med Leha innan hon ska sova sen blir
det att titta på pensionerjävlar som mamma tipsade mig om
idag , hoppas att det är bra !

Kanske skall väcka Robin oxå han har sovit en stund nu
han har jobbat/praktiserat hela dagen idag Duktig är han.
Undra om det kommer komma någon snö imorgon?
Är jätte nyfiken hihi ! kommer bli så fint med snön och
så blir det mössa och vantar på så man inte fryer :)
 Vi hörs imorgon ! :)

Mys i min Rosa morgonrock i morse :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Jag svarar på kommentarer:)

Va gör du själv?:D

2010-11-08 @ 22:10:26
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0