19 Oktober



Tiden går väldigt fort ! Känns som om jag bloggade igår med nej
det är fyra dagarsen nu ;) hihi


Fredag  : Vi var hemma hos mina föräldrar och käkade middag det blev
kasler och potatisgrattäng! :)
Jag och mamma tog lite vin eftermaten och pappa å robin drack öl :)
Det var jätte mysigt och Leha var hur snäll som helst !! :) <3
Tyvärr var inte min bror med hela tiden utan satt vi datan och spelade  .
Slutade med att vi kom hem vid tolv eller senare tror jag hehe .

Lördag : Robins föräldrar och vi åkte till hans moster Lotta där vi oxå blev
bjudna på mat :) Det var Hassan ( Lottas man ) som gjorde maten
och jag vet inte riktigt vad det heter , Soppa till förrätt och ris och kycklig till
huvudrätt och till efterrätt blev det blåbärspaj ! :D Smaskigt! :)

Söndag : Åkte vi hem från Lotta och bara hade en slöardag !
Det kan verkligen behövas ibland! ;)

Snart är det nog läggdags för alla här ! :)
Hoppas att vädret är bättre imorgon så man kan gå en lite promenad

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0