20 oktorber

Sovmorgon idag fick jag det var helt underbart! :)
Till och med fick jag frukost när jag gick upp!! Mums ..
Efter frukosten gick vi alla till alex och drack kaffe
och tittade på 8 mile ;)


Älskar den filmen tycker den är skit bra!
Har tittat på den flera gånger , hehe
Ni som inte har sett filmen till er kan jag säga
TITTA PÅ DEN !! Ni kommer inte ångra er ;) hehe

Efter filmen stack vi till Allum för att köpa present åt
Robins lillebror som fyller år nästa helg med ska ha
kalas nu till helgen :)
Och jag fick köpt näspiercing och ett par skit gulliga
skor som jag kan ha till vinter ! ;D

Kram

Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

tackar! glad jag blir. ja jag mår toppen,hur mår du?

2010-10-20 @ 23:35:35
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0