BlondinBella i lerum

Imorgon kommer Blondinbella ( Isabella Löwengrip) till lerum
hon kommer att vara på limit klockan 15.00 :)
och så blir det 20 % rea på hennes märke, inte för jag ska gå dit
kommer ju vara fult med folk där imon .
Och det orkar jag inte med haha !

Men imorgon ska jag även köra igen , och i stan till och med ;)
Hoppas det går lika bra som idag om inte bättre! :D haha
Det märker vi , hihi

Leha kryper runt överallt och ingenstans i hela huset och ställer sig upp
hela tiden, underbart att se att hon kan det men man måste verkligen passa
henne så hon inte trillar och slår sig (som hon har gjort ett antal gånger)
Tiden går så fort så man hinner knappt med.

Nu blir det mata Leha med gröt sen sägen för hennes del , Jag och Robin ska nog
titta på en film innan vi säger godnatt ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0