trädgårdsarbete på högsta nivå !

Nästan hela dagen har vi alla vart ute och hållt på med trädgården!
Känner mig rikigt stolt för jag har vart så duktig :D haha
Robin har huggt ved och jag har staplat veden , så vi ska förhoppningsvis
klara oss hela vintern! Det är faan skit jobbigt att hålla på med veden man står
ju med böjd rygg hela tiden, massage sen JA TACK !! ;)
Sen har jag även fixat i den lilla rabatten tatt bort ogräset och massa
annan skit   ;)

Nu har Pappa och Robin isolerat hela taket så värmen stannar inne !  :)

Jaa Leha hon kryper fort som attan nu och klättrar på att som man
kan klättra på :o det är jätte jobbigt för man måste hålla koll på
den lilla busen ;) haha ...  Nää men man kan knappt titta bort i några sekunder
för då är hon borta ;)
Nu måste jag jaga min dotter ! haha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0