Underbart snäll mamma har jag !

Som kom till mig nyss med kaffe som jag glömde köpa igår! "/
Men tack vare mamma fick jag mitt morgon kaffe !! woohoo:D
Sen ska mamma köra mig och Leha till Lerum så ska vi träffa
Caroline och fika snacka och titta lite på kläder ;)
Får se om jag ska köpa något idag , kanske nått som jag ska
ha på mig på tjejfesten imorgon hos Maria! Det ska bli
jätte roligt, men hennes present är ännu bättre men
kan inte avslöja vad det är än ;) hihi..

Kommer skriva senare när jag har kommit hem igen . Om jag kommer hem :o haha
klart jag gör men vet inte när ;)



Kaffe mums!

Kram

Kommentarer
Postat av: lisette

2010-10-01 @ 10:17:43
Postat av: Lisette

tack ska du ha. allt är fint tack. :9

2010-10-01 @ 10:18:03
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0