Vill inte ...

Hej på er!! :)

Försökte nyss tända eld i brasan,men det gick inte !! :(
Satt och försökte minst 30 min och nu skiter jag i en brasa.
Robin får fixa det när han kommer hem igen :)

Idag blir det körning igen , känner mig inte jätte taggad på det
men måste ändå göra det (ja om jag vill ha körkort) och det vill/måste
jag ha!
Sen känner jag att jag bara måste köpa lite kläder det var väldigt länge
sen jag gjorde det och jag bara måste sola nu haha !
Har inte gjort det sen ett och etthalvt år typ , jag vet att det inte är bra
men det är så underbart skönt hahah.. Nää ska jag ta fram kläder som
jag ska ha idag ! Har ingen lust att åka in till Göteborg nu :( men men jag måste .

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0