Barnmoskan here we come!

Jo jag vet jag har inte bloggat på några dagar igen :( Gud jag suger på det här haha.
Men nu blir det skärpning!!

Idag ska jag å Leha åka till barnmorskan för Leha ska ta spruta :'( dont like it!! Förra gången hon gjorde det
var min pappa med och höll henne och jag stod brevid och lipade som bara den, det är jätte hemskt!
Och Leha grät i flera timmar för det gjorde så ont . Så vi får se hur det går idag ! ;D
Robin ska faktiskit vara med oxå så jag inte är ensam, efter det blir det väl en latte sen åka hem .

En klasskompis till Robin ska sova här inatt för dom ska åka vattenskidor imorgon hos en lärare, hur ska det gå för Robin ? hahaha :D. skulle vilja se det

Och jag ska träffa min vänn Anna imorgon vid halv 3 och snacka å fika lite, träffade henne senast när jag fyllde 18 , så länge sen nu ;)

Nu ska jag klä på  mig och snart börja gå till bussen, Barnmorskan here we come!


 Sötaste bilden <3

Kram


Kommentarer
Postat av: simone

så gulligt :D

2010-09-11 @ 14:55:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0