Hos Ann-Sofie och Casper

Det blev en fika i lerum idag med Nakita men Leha följde inte med, utan idag ville jag vara själv :)
Kan vara ganska skönt att få kunna dricka sin latte ifred hehe.. Nu är vi uppe hos Robins föräldrar och vi har gort mat och tittat på Idol (älskade han Johan Falk) hahahah.. Sen tittade vi runt lite på datan och nu ligger alla och sover utom jag som ska sova snart :)..

Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt bara att Robins mamma Ann-Sofie ska passa Leha så vi är lite barnlediga , vi skulle åka å fiska men får någ inte tag i båten tyävärr :( buuhuu!!
Så vi får väl se vad som händer , men det kan jag återkomma med imorgon !
Fortsätt att läsa min blogg nu ;) hihi


Kram


Älskar min dotter mest av allt !! <3


Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Åh vad roligt :) Den 24 november har jag bf :)



Allt bra?

2010-09-11 @ 02:51:41
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

nu är jag vaken :) somnade igår hehe

2010-09-11 @ 09:23:11
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0