Kört bil idag :)

Pappa körde mig och Leha till bilskolan idag för jag skulle köra klockan 11.55, Pappa passade Leha medans jag körde :)
Jag och han läraren åkte till Stenkullen för att jag skulle göra hårdinbromsning å 30km/h 50km/ och 70km/h
coh det gick jätte bra ! På den bilen var det ABS bromsar och det har inte mammas bil så det var nytt,men det gick skit bra ändå:)
Efter det gick jag och hämtade Leha hos pappa som var och köpte lingon till morfar sen gick vi till cafét och väntade å väntade å väntade på Caroline tillslut kom hon ! ;D Tog la (bara) nån timma eller nått haha ..

Och imogron jobbar mamma sent och då kanske hon kommer ner tidigt och äter frukost här å dricker kaffe men de är inte säkert än :) och så imorgon blir det att bara vara hemma och mysa med Leha tills Robin kommer hem å är det fint väder så ska jag hålla på lite i trädgråden och fixa den lite :)<3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0