Mata , tvätta städa.....

Så nu har lillan fått gröt och jag har satt på en maskintvätt som jag ska hänga ut senare så det kommer torka i den underbara solen ! :)
Senare kanske Caroline kommer hit och tar en kopp kaffe och snackar lite, herregud vad jag låter vuxen nu ?! Haha jaja så blir det väl när man skaffar barn man blir en liten Tant hihi..
Annars vet jag inte vad som händer rikigt, jag vill hitta på något roligt men det är ju inte kul när Robin går i skolan och kommer hem på eftermiddagen men men ....

Måste verkligen börja köra ännu mer på bilskolan så jag kan få mitt körkort snart, längtar!
Men han hade inte så mycke lediga tider denna veckan men nästa såg bättre ut så det blir väl att åka till lerum imorgon kanske och sätta upp mig på nya tider :) Vill verkligen ha mitt körkort NUNUNU!! just det en bil oxå ;)

nu ska Leha sitta i sin hopppgunga så ska mamma fixa iordning lite här hemma, kanske torkagolvet :) haha


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0