Movie time

Ohh äntligen hemma ! haha
Har vart borta nästan hela dagen känns det som , har kört bil med körskolan
och det gick skit bra ;) KÖRTKORT snart ! woohoo
Efter det gick jag pappa och Leha till banken och hämtade ut mina
efterlängtade pegnar ! Underbart skönt, :)
En tur till göteborg hann vi med oxå med älskade Caroline men hittade ingen
present till Robin tyvärr, får leta vidare ;). Men lite grejer fick jag allt
köpt ett par sjukt snygga jeansleggins och 3 coola armband ! Mee like




Nu blir det lite film mys med the family sen kommer sängen kalla på mig
känner jag är sjukt trött !!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga byxor, tur att din mor inte kan ha dem :)Härligt att kunna shoppa lite...

2010-09-27 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0