Taack caroline !! <3

Sjuksnygg är min blogg nu tack vara bäste Caroline, som gjorde lite
reklam för sin blogg i andra inlägget haha ;)
Skulle vilja tacka henne jätte mycket!! :D

Idag ska vi snart åkt till barnmorskan för att titta Lehas rödaprickar .
Hon var inte säkert på att det var vattenkoppor igår när jag ringde och berättade
och ville ha tid ( som hon inte hade då ) så det blev idag istället :) .
Annars trodde hon att det kunde vara virusmärken  "( .
Men idag får vi nog svaret Nu blir det att fixa iordning oss sen gå ner till vägen
där snälla pappa hämtar oss !



Grötmonster till attack ! haha ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Okej, gick det bra hos barnmorskan? :)

Jag väntar på att röstningen i idol ska börja så jag får gå och sova :p Vad gör du själv? :)

2010-09-28 @ 22:12:12
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0