Trött och åter trött "(

Skulle vilja sova i flera timmar till , är så trött "( men har en dotter som måste komma upp och mysa å käka så det blev inget mer sovande hehe. Har inte sovit jätte bra inatt först kunde jag inte somna så jag gick upp och satte på tv:n tittade på scrubs och senare how i met yuor mother . Efter det somande jag och då var väl klockan halv 2 eller något "( sen har Leha vaknat några gånger på natten oxå.... Men men det är bara att bita i det sura äpplet ;)

Idag vet jag inte vad som händer , tar dagen som den kommer... Men jag har stor lust att åka till Lerum och ta en liten fika :) Vi får se, Sen vill jag handla massa massa kläder, men det får vänta .. Men jag vill bara hadla något känns som det var jätte länge sen men kanske bara 2 veckor sen jag köpte kläder haha ;) Jag bara älskar kläder!

Nu blir det att hoppa in i duschen och klä på mig å Leha sen kanske det blir lerum :)
 


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0