Vad ska man göra idag ?!

Jaa vad ska man göra idag?
Känner att jag inte har gjort något denna veckan eller ialla fall inte
på dagarna . Då har vi bara vart hemma och det börjar lite tråkigt nu ! haha
Caroline kanske ska komma hit sen men jag orkar inte sitta
hemma och tröka på länge xD
Fast Leha håller igång mig hon är överallt och ingenstans mammas sötnos <3

Nu har hon oxå hittat kaminen tyvärr , tänk om hon skulle bränna sig :(
Vad gör man då?? Skulle blivit livrädd för hennes skull!!
Nää nu ska jag inte tänka så, det gäller att man håller koll på henne nu
så inget händer ;)
Snart börjar hon väl gå/springa oxå. Då kommer jag aldrig få en lugnstund!!
Hahaha ;) Hörs senare sötnosar!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0