Valet 2010

Har käkat middag hos mor&far idag , jätte mysigt!
Robin jobbade så han kom hit lite senare .
För snart 2 timmar sen satte vi på tv:n för att titta på Valvaka på svt1.
Då blev det lite kex och massa ostar mums !! :) hihi .
Leha ligger och sover så sött i sin resesäng som här uppe hos dom, sen ska vi väl gå lite senare.
Jag har såklart röstat idag, för det tycker jag är VIKTIGT att man gör !

Aa nu kan vi bara vänta å se vilka det är som vinner , hoppas bara hoppas att rätt vinner nu !!

Jag vill göra om min blogg nu när jag ändå har tid
men vet inte hur jag vill ha den.. -.-
Måste tänka lite , så ni får vänta och se ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket, din med! :) allting är bra med mig, sj? :) ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-20 @ 00:15:25
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lizette

Tänkte bara kika in och önska dig en fin dag i det här tråkiga vädret. :)

2010-09-21 @ 14:34:55
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0