Väntar in morgondagen

Åhh vad jag längtar tills imorgon !! ;)
Vi ska hem till mamma,pappa och gabriel och käka mat och det blir fiskbullar och potatis! mums älskar det som f*n!! :) Men verken jag eller Robin kan göra det så man får bjuda in sig till nån å be dom göra det haha ;)
Snart blir det sängen nu när Leha äntligen ligger och sover , det har vart lite jobbigt tyvärr med det idag hon har sovit ganska dåligt "( det blir jobbigt för oss och för henne tyvärr.

Har tyvärr inga bilder som jag kan lägga ut nu men det ska jag ha fixat tills imorgon då kommer det bli allt mer bilder i bloggen och så behöver jag fixa lite med bloggen oxå men är inte så dukigt på det tyvärr så om någon vill hjälpa mig vore jättejätte snällt !! :)



Kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: dejja

umm sova med gud o vet vem e inntr kul eller sov gott all där tup hugga ragga muffins

2010-09-12 @ 01:12:37
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Verkligen inte, längtar som fan :)

Okej det kan jag förstå! Hur mår du idag?

2010-09-12 @ 17:28:24
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0